Genta Zhvishet Sërish: Zura Të Dashur Me Lekë

Genta banorja e Big Brother Albana e cila u bë e famshme për fotot e saja gjysmë nudo është rikthyer si protagoniste në median rozë.


Ajo vjen në një intervistë për “Panoraman” ku thotë se për të vera ka nisur e nxehtë ashtu siç Genta di ta bëjë vetë. “Pushimet e mia sivjet do të jenë të gjata, se thashë që do nxihem tamam si çokollata me banorët e Bigut do bredh nëpër Shqipëri. Pastaj shpejt e shpejt kufirin për Greqi.



Pas spektaklit e gjithë familja më priti më uroi shumë por edhe më bërtiti. E thashq që Rubensi është histori e vjetër, ndoshta këtë verë mund të lidhem me një tjetër, për 7 vite unë e di çfarë hoqa po rëndësi ka që tani u poqa. Jam gati për një dashuri që të jem dhe unë një ditë me një njeri. Meqenë se mashkulli që unë do lidhem do jetë biznesmen ta dini mirë që nuk e kam problem”, është shprehur ajo.

Advertisement